söndag, september 05, 2010

Debuten som EBOK:are

Japps nu e den debuten avklarad! Å jag e nöjd me resultatet! jag nådde över mitt mål me 7 käglor =) Hade inte nerverna spelat ett spratt i skallen så hade jag haft 20 poäng till!! men men så e de!! Kul hade jag å ser fram emot resten av säsongen!!! =)

Har ni drats me min förkylning å ont i halsen i 1 vecka å ändå orkat träna 3 dagar å tävlat Så de vore ju fan om den inte ska släppa snart!

Imon e de dax att ta prover på elvis i jkpg e väl 5 prover som ska tas, både hoppas å inte hoppas på att de e nåt som inte stämmer! Han har ju varit lite off nu nån dag! Kan ju va tassen oxå men de började innan han skadade sig! De lär väl titta på tassen imon när de ser att han har strumpa på sig..jaja blir va de blir!

Nu ska jag bara te de lugnt å käka lite innan sängen väntare om ett par timmar!!
Tjingeling
//Anna*

Inga kommentarer: