onsdag, september 01, 2010

OJ Längesen!!

Inga roliga saker å skriva om men kan väl försöka uppdatera lite.
fortfarande inget jobb å de suger lite!
Har haft min fina semester så jag skulle inet ha nåt emot å få jobba lite.
är lite inne på att börja läsa till nåt, men vill jag sätta mig me studielån??

Har nu tagit upp tränandet igen både simmning å bowling!! ska vara me å spela i höst, e redan nervös för min första riktiga match e på söndag... jisses!
Men satan kul e de, iaf när de går bra hihi

Har nu åkt på en redig förkylning men jag trotsar den å har idag tränat å rört på mig iaf! Allvarligt jag ahr inte tid å va sjuk igen å inte nu! Men visst de är sjukväder å perfekt för mys i soffan å en film eller en bok.Men vill ju inte!

Nu blir de en kopp the å sen dax för sängen
natti alla läsare*

Inga kommentarer: