måndag, september 06, 2010

Fullt upp!!

Idag bar de av mot jkpg vid kl halv 10, först ett stopp hos mor i forserum.
väl hos veterinären va de mest väntetid, för blodprovet å vaccininationen tar ju inte så lång tid.. å allt utan att ens känna på hunden hmm?? aja tur att jag har bra koll själv på allt utan hur hjärtat låter!!!

Så nu väntar vi bara på provsvaren som redan är skickade till läckeby så dit ska jag ringa imon å beställa telefontid.
Sen va de lite ärenden åt mamma som skulle göras, först ekohallen, apoteket och banken.. Ja de kan bli en lång historia men ska korta ner den lite.. ekohallen å apoteket gick smärtfritt men banken va värre, gick inte ta ut euro i bankomaten å på banken står de 20 pers så utan att tänka(kunde ju tagit en nummerlapp!!)
så gick jag tebax me elvis till bilen å letade en närmare parkering utan lycka, å folk som fattar nada!! man kan inte fickparkera me halva röven utanför så att bilar inte kommer föri.. vilket resulterade i att anna får backa ut mot rondellen.. suck! tur att de gick bra!
Så tillbaka till samma parkering in på banken fick vänta 20 min å sen få svaret de blir ju lite svårare så ut igen ta ut pengar i bankomaten å in på banken igen, som tur e behövde jag inte ta nån lapp igen utan gick föra alla andra hihi så väl me mina euro i handen så kunde jag glatt åka hemmåt igen!! stannde till hos mor å lämnade alla saker.
Stannde oxå i nässjö hos natha å broder, där fick jag mat, sedan gick vi en runda me hundarna va jätte skönt.
Och nu är jag äntligen hemma igen å sitter här å knapprar lite samtidigt som man slötittar på tv å de ska jag fortsätta me nu!!

hej hopp

//Anna*

Inga kommentarer: