tisdag, april 20, 2010

ny vecka igen...

Igår åkte hämtade jag upp syster å barnen å åkte mot vetlanda, käkade lite mat när vi kom fram sen va de dax att besikta volvon.. gick väl sädär..
Sen gick vi till gina å letade kläder. Hittade en luvtröjja för 99 kr.. de va på rea! jätte nöjd!
Syster hitta massa kläder på lindex på halva reapriset. tror hon gjorde de bästa köpen! =)

Väl hemma va de hockey på schemat.. å i pauserna gick jag ut å hoppade studsmatta hihi
vilken nervpirrande match hua!!

Idag har syster klippt mitt hår. nu e de ännu kortare =)
å jag färgade sedan hennes hår.

Sen va de dax för mat å hämta nova Färden gicka vidare hem mot eksjö å nu sitter jag här å dunkar på tangenterna! '
Ska inte göra ett skit mer idag än att ta en långpromenad senare!


tjingeling*

Inga kommentarer: