torsdag, april 22, 2010

snart helg.

Skulle va hos jobbcoachen vid 10 idag.. anna klev upp kö 08:57 fixade till mig gav elvis mat å åkte.. stannde utanför arbetsförmedlingen å insåg att kl va 9... suck!!! så va bara te å åka hem igen!! hur fan kan jag se så fel på kl-..jaja uppe i tid va jag iaf.

Väl på mötet gick de bra!! possitivt till tusan.. kanske kan få ett jobb under juni-augusti!
Har lite å göra innan nästa möte!! Nytt CV de kommer bli skit bra de här!!!

Har varit hos hanna idag å färgat hennes hår!! ska göra de lite annorlunda nästa gång, men denna gången blev de helt ok!! hon kommer va snyggast på lördag!

Imon kommer danni hit! vi ska ha tjejkväll! Även kolla på lite tävlig här i eksjö.. hinner vi i tid ska jag hjälpa madde. =)
Det ska jag göra på lördag iaf! ska bli kul faktiskt..längesen jag hanterade en häst.. visst de sitter kvar men har fan respekt för dem nu när man varit borta från de så länge!! måst verkligen ta upp de där me hästar igen!

ska nöjt strax hoppa i säng..
HV vann ju matchen idag!! ännu eftr en sudden.. att de ska va så stans spännande jämt.. mina nerver klarar inte de redigt =P

nehe säger nu over and out!!
//Anna*

Inga kommentarer: