söndag, april 18, 2010

fullspeckat schema..

Har varit i jkpg å fixat bilen.. tvätta städa å putsat upp den lite å slängt ut den på annons.. Bytt till sommardäck.
I lördags va de hunden i city. va jätte kul å va me.. visade upp lite vardagslydnad "testade" på agility.. elvis tyckte de va skitkul å gjorde klockrena slalom!! överlycklig. Sen gick vi karavan genom stan.. va hur många hundar som helst.. gick samlade till rådhusparken.. där va de en jury som gick runt å utsåg bla största,minsta,busigaste,charmigaste,charmigaste öron,mest familjära å kortaste svans.. jag trodde inte jag va me å tävlade men elvis blev utsedd till de charmigaste öronen hihi hur kul som helst!! På kvällen kollade jag på hockeyn hos mammsen.
Idag kom mamsen hit k 7:30 å vi käkade frulle sen skulle hon åka spela bowling..De hade oxå hemma match senare som jag va å kollade på..
nu ikväll har jag fixat mina naglar så nu känner jag mig som en människa igen!!

Imon ska jag te vetlanda å besikta mammas bil.. se hur de går.. Blir en swväng till gina då oxå!! måste ha nya leggings å mamma skulle visst ha ett par me. '

Nu ska jag baar slappa i soffan å sen vidare till sängen!! e verkligen trött efter snart 1 veckas fixande å resande ska bli skönt å få sova ut imon.. ellr jag hoppas på de iaf!!


*tankarna snurar, när ska de ta slut, kommer de ske snart.. hur ska vi klara oss å den största fråga hur kommer de sluta me honom??*


over and out
//Anna*

Inga kommentarer: