tisdag, mars 23, 2010

invigning av ny bikini

Har varit å simmat idag! hur skönt som helst. Satt i bastun en stund efter oxå! skön avkoppling.

Igår va jag hos polisen å skulle kolla efter min cykel men de hade inte fått in några sen på hela förra veckan så de va inte lönt att kolla.. Hon sa att jag skulle ringa å kolla iaf de fått in några cyklar i veckan så ringer väl dit nån dag!
imon e de möte på ams.. känns rätt menigslöst men måste ju dit.. åsså sätter de mötet mitt på dagen kl 14. förstör ju hela dagen.. e väl bättre de sätter de på morgonen så alla morgontrötta arbetslösa kommer upp på morgonen ist!! de gäller ju inet alla förståss för jag e ju faktiskt uppe senast kl 9 på morgonen oftast redan vid 8! *duktig*
Har fått SBAB´s reklam låt på hjärnan. måste lyssna på nån låt så jag kan släppa den!
Har färgat håret nu ikväll oxå! nu känner jag mig fresh igen.

Nu ska lilla anna ta å hoppa i säng.. finns inget mer vettigt å skriva här eller göra heller för den delen!

Du ska veta att du hade en jävla tur Hade de stämmt hade jag nog slagit hjäl nånting å du hade inte fått de lätt!!
Men nu kan jag sova gott inatt!!

natti natti*

//Anna

Inga kommentarer: