lördag, mars 20, 2010

inte min dag idag

Började dagen me att gå ut me elvis å då insåg jag att min cykel va stulen.. Ringde polisen å gjorde anmälan.. ringde sportex för att se om de sparar kvitton.. men inte.. visste att jag hade de nånstans men hittar inget.. Åker till huset för å hämta mina saker = dyng sur å ont i rygg å handleder... hittar kvittot på cyklen å ringa polisen igen för kopmpletering av uppgifter på cykeln.. Slår i huvvet jag vet inte hur många gånger i bakluckan som hela tiden åker ner för gasfjädrarna e slut.. Å den åker ner på mig när jag packar in å ur bilen.. arg som jag redan är åker jag till stan för att köpa nya på mekonomen.. hinner inte dit innan de stängt så de får bli biltema.. väl hemma å patrik hjälper mig att sätta dit dem så e de för klena å orkar inte hålla luckan.. snacka om total otur!!!

Men jag har fått träffa famo å fafa idag!! de va underbart att få se dem igen för de va alldeles för längesen nu!!

Nu e jag så trött i huvudet så jag ska ut å nattkissa elvis sen ska jag hoppa i säng, hoppas på en bättre dag imon!!
natti*

Inga kommentarer: