fredag, mars 19, 2010

Sytt tunika!!

Idag sydde jag min tunika.. testade den när jag sytt ihop den å då va den för liten...GGRR snacka om att jag blev sur.. hur kunde de gå till.. tyckte inte ens om tyget å färgen när jag hade den på mig.. så jag å syster åkte till stan å junexhuset för att köpa de bruna tyget jag kollat på!
Hem å stressade me att klippa tyget STÖRRE å alla muddar å sånt.. å nu e jag så glad att jag köpte de bruna tyget.. härligt NÖJD!
Får bli en annan tröjja av de gröna tyget jag sydde. hmm
Har kollat på så ska de låta, så glad att de är tillbaka.
Å jag e tebax i eksjö igen i lyan. Har pysslat lite me de jag köpte på ikea.. nya kuddfodral i soffan bla.
Har äit creps oxå mm mumma me champinjonstuvning

Nu blir de solsidan å sen ska jag nog hoppa i säng..

puss å kram skumbanan

Inga kommentarer: