söndag, mars 28, 2010

Helgen.

Besiktigade bilen i fredags.. bara en styrled som ska bytas!! Sen ska den ut på blocket!!
Hade Vårkänslor i hela kroppen den dagen solen sken å de va jätte varmt.. + 15 Kunde inte ens ha jackan på mig ute!! Å vilken härlig dag.. åkte tills syter för å ha våran städa bilen dag! tyvärr han solen försvinna innan vi började städa men de va fortfarande varmt ute!! Senare kom patrik å sophie å vi grillade oxfileé å till hade vi ungsbakad potatis å morötter steckte zucchini (stavning?) me hur gott som helst.
Sov hos syter den natten. På lördag morga va de upp ganska tidigt för att åka te stan för syster skulle inhandla skor.
parkerade en bit från stan å gick in till stan å runt en sväng!! Tog en fika me.. va väl sådär. Folk som verkade irreterade för att vissa har barnvagn. vi hade ju bara 2.. meningen e väl att alla ska få fika eller?? Vissa förstår jag mig inte på.. å de va tydligen jobbigt å ta bort min tomat ur toasten oxå.. heter de inte service med ett leende?? vart e svergie påväg??

När jag kom hem till eksjö på lördag em så satte jag igång mitt bullbak!! har kommit in i nån period där jag bara bakar!! inge bra för jag kan ju inte äta upp allt själv..
Släckte lyset gjorde jag oxå.. kanske int vid halv 9 men vid 9 iaf till 10.. så 1 timma va de släckt!! Bara massa stearinljus å värme ljus lös upp hela lght:n.

Nu går vi mot ljusare tider eller ja iaf ute!


Idag blir de nog inte så jätte mkt gjort. e helt slut i kroppen efter denna helg.Blir nog en redig slappar söndag =)
Snödroppar!!
På systers altan!!
Ingen vårsol utan att solbrillorna åker på!!
Tjingeling!
//Anna*

Inga kommentarer: