fredag, april 02, 2010

Påsk

Har visst glömt bort denna sida lite igen..Ska jag va ärlig har jag inte hunnit.
Har varit lite mkt nu de senaste tyvärr inget roligt. Så de tar väldigt mycket kraft från en å mna e som ett lik ibland!.

Har varit hos famo å hälsat på!! Alla tankar till er!!

Har sovit hos syster ett par dagar nu, skönt. Åkte därifrån igår hem till mamms och tjatade lite sen blev de bråttom hem! Skulle vara i hallen kl 5 å jag slutade pratade i mobben hemma vid 3. Hann städa av lite, men blev försenad..
Väl i hallen började jag me påskdekorationen. Sen fick jag reda på att jag skulle spela 10 min innan start.. hmm STRESS. 5 min uppvärmning å vi slår 2 slag sen stannar banan å krånlgar ända tills de andra har kommit halvägs på 1 serien.. hmm. jaja men sen gick de bättre..ganska nöjd me spelet.
Sen va de Påskmat, mumma va de!! alla va glada å hade nog roligt.. jag kanske hade lite roligare haha.. full på cola, kan man bli de?? Hade jätte trevligt i väldigt trevligt sällskap!
Å vaknar pigg idag det är nog de bästa!!

Idag blir de tripp till f-rum å släppa ut päronens hund. Sen blir de nog boarp.
Sen blir de säkert att jag åker till syster å fixar inför morgondagen!

tjingeling!
//Anna*

GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer: