onsdag, november 25, 2009

onsdag

idag har de varit full rulle =) me like!
Va först ute me bebis en runda sen käkade jag frukost. sen va de dax att åka te forserum å hämta hundmat.
Sen till eksjö igen för att simma en stund me hanna sen skulle vi gå me hundarna.. de börjar me att jag hade glömt badpåsen på parkeringen hemma hmm.. sen hade ester spytt i bilen.. så iaf in kom vi för at betala å jag skulle köpa ett årskort. ja sen säger hon så får du titta in i kamera va du skämtar.. men de gjorde hon inte =/ så pinsamt.. när man drar kortet kommer en större bild upp på mig på en tv..
aja nog om det.. satte oss i bastun efter vi simmat de va jätte varmt haha
sen åkte vi hem te mig å käkade lite.. hungriga va vi!!
nu har även elvis fått i sig mat.. nu blir de tv tittande å vila. för imon blir de som sagt en heldag me syster ,nova å theo! ja ola får la va me på ett hörn oxå =)

tjingeling*

Inga kommentarer: