tisdag, november 24, 2009

tisdag

har vant mig vid att va rastlös på dagarna.. börjar krypa i hela kroppen!! å vad finns det att göra.. kan ju inte va ute å gå hela dagarna.. å elvis får ju sin träning oxå. Rent e de här me..
Men imon ska jag åka å simma ska bli riktigt skönt!! å på torsdag ska jag till rosenlund me syster å barnen dets tår babysim på schemat å jag ska agera fotograf =) sen ska vi bada lite efter så nova får leka av sig oxå!! Sen på kvällen ska jag å hanna träna skivstångspin. först träning med skivstång och sen spinning.. det ska bli redigt spännande!! å på fredag ska jag vara barnvakt..det ska bli kul!! busa med ungarna hela dagen ja iaf nova!! theo klarar ju inte leka än hihi.. sen måste jag visst hämta hundmat oxå.. när ska jag göra de hmm aja de hinns de oxå.. man simmar ju inte hela dagen imon.

men nu väntar sängen å boken jag läser!

Inga kommentarer: