söndag, november 29, 2009

helgen

I torsdags va jag, syster, nova å theo på rosenlund theo hade babysim.. å jag va fotograf.. många kort blev de!! Sen bada jag me nova i äventyrsbadet.. hon hade skitkul.. å stora vattenbanan åkte vi oxå.. sen ville hon ju int åka de små mera hihi!
Sen bar de av för att handla lite å sen hemmåt å trötta va vi! käkade lite mat sen va de dax att sova! Vaknade vid 05:20 upp å la mig vid barna, camilla å ola åkte runt 6. jag kunde knappt sova. slumrade till ens tund mellan halv 8 å halv 9. Nova vaknade vid halv 8 å ville inte va i sim säng själv mer.. Sen va de full rulle hela dagen.. va ute å tvättade av min bil bland annat medans nova lekte me elvis. hon ahde verkigen jätte kul haha..elvis me för den delen!
Sen in å käka middag å dax för att sova middag.. då passade jag på att sätta mig vid datan.. sen va de full rule igen! leka med lera, byta bajsblöja på theo, måla me nova, laga mat igen. krypa på golvet me nova å theo. kolla på film.. läsa i boken jag allt möjligt.. men de va så snälla de små änglarna!! sen när syster å ola kom hem så käkade vi gott å kollade på idol!! va verkligen rätt person som åkte ut!
Sen skulle jag åka hem.. då startar inte biljävlen.. grr så efter mycket om å men så får vi igång den å jag åker hem å slocknar som en stock direkt!! Lördagen va jag hur trött som helst hela dagen å tog de bara lugnt.. käkade lite räkor på kvällen.
idag kom broder å sophie me min cykel.. men puckot hade ju glömt nycklarna till bygellåset som satt runt bakhjulet.. så de va ju bara te att lasta ur cyklen å sätta sig i min bil å åka hämta nycklen hos broder,, sen åkte jag å handlade å träffade på broder å sophie igen så fick sällskap me handlandet! =)
har oxå varit i hallen å kollat på bowling.. mamma spelade idag..
När jag väl va hemma igen så har jag typ bara suttit i soffan å glott på tv.. fortfarande trött..
Imon ska jag åka te famor å fafa en sväng!
Så nu får de faktiskt bli sängen för min del!!

hej hopp chokladsnopp*

Inga kommentarer: