måndag, maj 18, 2009

måndag å kort jobbarvecka

kom hem ganska sent igår men jag hann prata me sambo(hanna) lite innan jag gick upp å la mig..trött som ett ägg å hostandes så steg jag upp kl 05.15 å tänkte att de här kommer aldrig gå. Tryckte i mig en macka å de va precis vad som gick att äta..ingen lust alls att tugga macka så tidigt på morgonen..iväg till jobbet efter 2 alvedon å de har gått jätte bra idag! allt verkar gå åt rätt håll ja förutom hostan den svider kan man säga..men jag har börjat me astmasprayen oxå de liksom väste lite när jag andades så lika bra å börja att använda den lite flitigare nu tss.
växlade några ord me henne innan jag åkte hem te jycksen..de hade varit duktiga den kvarten de va hemma själva haha..de är allt de behöver va ensamma nu när vi inte jobbar samma skift.
jaja nog om de nu till de viktiga..jag har bakat brytbröd idag med kesella i!! fan va gott de är!! va tvungen å provsmaka de oxå å ja de smakar nog som de ska..har börjat få tillbaka smaklökarna nu!
har kollat på film oxå raise your voice. me hillary duff. den va faktiskt bra!! jag tycker ju om filmer med mycket sång å musik i!! så den passade mig bra!!får nog bli en film till imon hihi har ju inte skaffat nån boxer än...

nehe nu e de dax för mig att krypa till sängs behöver all sömn jag kan få just nu!!
natti natti
//Anna*

Inga kommentarer: