fredag, maj 15, 2009

fredag

idag mår jag mycket bättre..va lite tungt på morgonen men efter att iprenen börjat verka så va de bättre!! har tillå me städat på nedvåningen! visst e jag duktig..hihi de tog lite tid men de blev gjort, blir ju andfådd så fort jag gör nånting men idag kunde jag inte va stilla! hanna fixade hem trall golvet (soldäcket) idag medan jag städade. sen fick jag ett ryck å började rensa bort all ogräs där hundgårdarna ska va å då fick jag igång hanna me tss :P å jävlar vilken skillnad bara man fick bort allt!! så nu e de bara lilla delen kvar.
sen började vi grilla..vi körde me redig ved idag å grillade på :) hanna sa att de smakade annorlunda..jag kände inget men de gör jag ju inte me nåt..luktade på sprit å de luktade inget!! men dooleys kände jag smaken av!! å gött va de me!
sen va de film camp rock..den e mycket bra! många sköna låtar me så högtalarna fick jobba lite ibland..
tagit några fina kort idag me iaf tycker jag dem e fina!
ska ta å lägga upp dem här me sen e de sovadags som gäller e sketslut nu när jag har hållt på idag! med ipren orkar man mycket *ler*











Natti
/Anna*
miss you sweetie

Inga kommentarer: