onsdag, maj 13, 2009

onsdag

de började me att jag fick ont i halsen igårkväll på jobbet men de lättade av lite sen..idag när jag vaknade kunde jag knappt andas..dunder förkyld å tjock i halsen..de fick bli sängen tills de va dax å åka te jobbet..hade ju ingen feber så då tycker jag man kan jobba..men de gick bara te 5..kroppen bar mig knappt å allt kändes världstungt..väl hemma tog jag tempen ja visst feber..snarare 38.5..har nu käkat piller för å hålla febern nere så nu har jag ju bara 37.8 me tabletter i kroppen!! men men man orkar ju va människa iaf..så för min del har de varit soffan å film tills nu då jag ligger i sängen..har gnott in vicks på halsen å bröstet så förhoppningsvis så kan jag sova inatt..måste ha nässpray! testade att smälta vicks i hett vatten å andas in satan va de va effektivt iaf i 30 min..men jag kunde ju andas genom näsan den stunden :) nehe nu ska jag försöka sova de är en dag imon me!!

natti
//Anna*

Inga kommentarer: