söndag, maj 24, 2009

har blivit moster!!!

ännu en heldag på klubben! först va de lydnads tävlin klass 1- elit! mycket kul att kolla på man blir ganska sugen!!får se om de blir till å ställa upp på km:et kanske..
sen va de dax å hålla min kurs! va duktiga de bivit :)
mitt i allt hoppa så får jag ett mess av ola att de fått en liten pojke!!! så jävla kul! blev lite väl till mig men kunde sansa mig till slut hihi..
så söt liten pojke är de! ola skickadeett kort på han! ja jag e helt salig måste jag säga!!
grattis ola å syster, å lilla nova som gensat har blivit stora syster!!
passade på å busa me nova lite när jag va hemma hos mamma! Gud va hon snappar upp saker man säger.. vi satt å räknade idag hihi en filur e va hon e ..å fan så smart nästan lite otäckt :P

nu ligger jag nästan i sängen ås ka ta å sova, ska in till eksjö imon på morgonen för brodern måste titta på var de läcker servo olja nånstans..hoppas de är lätt fixat! den ska ju besiktigas på fredag hmm..
jaja
går som de går!

nu ska jag ta å hoppa i säng!
natti
//Anna*

Inga kommentarer: