tisdag, april 07, 2009

tisdag

nu har jag sagt upp min lägenhet. :) ska bli marhultsbo imon kort. får se om de är nån som ska ha lghtn tidigare än om 3 månader, jag hoppas verkligen de. Jag flyttar ut härifrån iaf innan dess. för kommer jag inte härifrån nu så kommer de inte bli av känns de som, hade tänkt å köra ett lass i bilen så fort jag lyckas packa ner så mycket så de blir ett fullt lass..å de är nog inga problem, packade lite igår å jag kan nog lätt fylla ett par kartonger å ikeapåsar.
vet om en liten stund om de är en som vill ha min lägenhet! håller tummarna för att de blir så!!

allt känns så overkligt fortfarande, vi har ju pratat om de ett tag men de har inte hänt nåt sen händer allt på 1 dag..de blev för mycket för mig igår så jag va som i dvala hihi bara gick runt å fattade ingenting! men jag vet att jag kommer trivas i huset me hanna å elvis trivs super oxå! 2 nya lek kompisar dygnet runt å de går så bra ihop de gillar min lilla bebis.

nu väntar jag på att mobben ska ringa så jag får ett svar på om de ska ha lägenheten..
nehe ska ta å packa lite me då under tiden jag väntar..

later*



i söndags hos hanna. hundarna va lika trötta som oss :)









lite bilder. En dag hos syster










Inga kommentarer: