måndag, april 06, 2009

måndag

jaha då va de ny dag idag då..den började inte så bra..lillebror ringde å hade fått sopptorsk när han åkte te jobbet så de va ju bara te å åka hjälpa han..tur va så kom han inte så långt hihi. försökte sova lite när jag kom hem igen men de gick inte så bra..

Å nu sitter jag å funderar på om de e bra å träna när man käkar penceline..har läst lite på nätet å de verkar bara som om man ska ta de lite lugnare när man käkar kåvepenin..men däremot ska de inte va bra å tränar när man har bihåleinflammation..så jag får la stanna hemma nån dag till..jobbigt...vill ju gå träna å svettas lite!! man blir ju piggare å känner sig fräschare!!suck

ska kanske bli marhultsbo om allt går som jag vill.Skulle va redigt skönt å bo på landet å elvis trivs jätte bra oxå..han skulle ju inte me när jag skulle åka hem igår hihi..
ja ni kanske fattar de e hanna jag ska flytta till isf.
*kan ju spana in grannen lite oftare då me* hahaha skämt å sido de kommer nog bli jätte bra..
men ska inte ta ut nåt i förskott för de ska ju gå som jag vill me för att de ska bli av..
ska prata me forspiren idag å se vad de säger.

har hunnit prata me hanna nu oxå jag BLIR marhultsbo..så nu hoppas jag verkligen att jag får flytta så snart som möjligt! gärna till månads skiftet!!!vill inte ha 3 månaders uppsägning! jag vill flytta NNUU!!!
ska bort å prata me dem vid 12 ..visst jag kan ju ringa men va fan lättare å ta de direkt än genom telefonen....

nu ska jag nog ta å spela lite på king..hihi


later*

Inga kommentarer: