söndag, april 05, 2009

söndag

denna söndag e inte lik de andra söndagarna..idag känns de att de va lördag igår å fest'!!Fan va kul vi hade. verkligen en lyckad fest.alla va glada å fulla, ja förutom de som körde då..hihi stackare.
längesen jag hade så här kul..fick verkligen mersmak av allt..
sen behöver vi ju inte gå in på några detaljer haha.måste göras om snart igen iaf å då menar jag festa!! *vem vet kanske blir te påsk hanna* tss
va lite å städa på morgonen men vi hade ju varit duktiga på morgonen innan vi gick å la oss så de va inte så jävla mycket å plocka undan..å vi gick å la oss vid 4 :) så vi hann städa av rätt mycket.
men de va värre me all champange i köket, på tak på väggar ja överallt..tillåme ester fick på sig jag klarade mig helt torr!!

vi hade ju 3 som fyllde på festen å de fick sig en överraskning genom en vattenhink haha tur att de tog de så bra hihi hanna kunde ju byta om rätt snabbt men inte de andra. men de va glada miner ändå!

nu e de slappa som gäller tills jag ska åka hem!!

Inga kommentarer: