lördag, april 04, 2009

lördag

va hos läkaren igår ja visst bihåleinflammation...
så jag hämtade ut penceline på vägen te hanna, väl här så va de full rulle kan man säga..skala potatis skära potatis städa lite plocka lite..sen kom de fler å då stod de potatissallad på schemat..å jag kommer äta ihjäl mig av den jisses va god, marie!!!
sen va de dax att färga hår..hanna va först å hon blev nöjd..sen så va de då marie..å detta hår trodde aldrig att de skulle gå hon har ju en hel del hår på huvudet å lååååångt..men de gick faktiskt bra å de va tillåme kul!!missade att ta kort på de!!

nu till lite tråkigheter..vill sända marie med familj en varm å stor kram jag tycker etta är hemskt. tyvärr känner jag ju inte geshia så väl men vad man har hört va hon en mycket trevlig tik som gjorde sitt bästa!! Tänker på er ska ni veta!!!
R.I.P
---------------------------------------------------------------------------------
ikväll ska det då va inflyttningsfest hos hanna..å jag e väl sådär ladda får ta de som de kommer!! man kan ha trevligt utan alkohol oxå om de nu skulle vara så!
så när hanna kommer från jobbet så ska vi börja fixa här igen, inte så mycket kvar men de blev ju lite stökigt igår när vi pulade me allt!!
nu ska iaf jag ta å käka lite frulle de börjar kurra i magen!!
//Anna*

Inga kommentarer: