fredag, april 03, 2009

fredag

ska bort till vårdcentralen vid 11 tiden..antagligen bihåleinflammation..hur kul e de då..har haft problem me de tidigare men jag har aldrig sökt för de..men nu e de jobbigt.kan inte ens ligga på sidan i sängen..ont i nästan hela ansiktet..snorar å hostar å har mig..
slut klagat för en stund nu
igår va de väl helt under bart ute eller!!
min syster ringde på morgonen å ville ha me mig till stan igår å visst de ville jag ju!va nog i hela stan å härjade på alla möjliga ställen alltid lika kul..
väl hemma så tvättade vi bilarna å putsade lite säten å alla möjligt..så nu e de rent..iaf på utsidan skulle behövt damsuga den igen men men..
sen grillade vi korv å gu va gott de va!!
slocknade som en gris när jag kom hem vid 22 å tur va väl de för jag vaknade vid 7 idag..dax å börja klaga lite igen haha har nu varit vaken i snart 2 timmar men ögonen e knappt öppna ändå..e lite svullen ska inte ens prata om hur jag ser ut!!
så idag blir de ingen träning heller igår hade jag ju en vilodag men idag fungerar de inte alls..får hoppas på att jag e piggare snart eller om de inte är nåt att jag kan börja träna snart..får la fråga han om jag kan träna om jag nu skulle få några tabletter..

Ska ju åka te hanna idag me..å de bara ska jag!! hon har ju inflyttningsfest imon..visst de kanske inte blir nån alkohol för min del men där ska jag va haha

ne nu ska jag ta å luta mig tillbaka i soffan

later*

Inga kommentarer: