onsdag, april 01, 2009

1:a April

se upp alla lättlurade personer för dessa lurendrejare som finns ute i landet..jag kommer säkert gå på nåt. å kommer garanterat få höra väldigt dåliga skämt oxå hihi
själv så har jag inte kommit på de ultimata skämtet så de får va lugnt från min del.
har inte hört nåt på tv heller eller läst på Internet men visst allt kan ju va möjligt..läste nåt om att ikea skulle lansera en ny bil just idag..de skrev oxå att de kan va ett klassikt april skämt men de återstår väl å se idag om de händer nåt eller om de verkligen ska ge sig in i bilindustrin..

nehe nu ska jag käka frulle ås en ska jag träna..tänkte försöka hinna me å få lite sol på mig innan de e dax å åka te nässjö sen..

tjingeling*


ikea vet jag inte hur de slutade me va inne å läste lite men låter de va osagt..
efter jag tränat så satt jag ute på balkongen å gottade mig!!men de gick inte sitta så länge innan de brände å man blev jätte varmt!!men gud så gott!!
Sen cyklade jag till farmor å farfar å de tog bara 2o min å jag slöade inte precis..va sketslut när jag kom dit. å jag trodde jag skulle få gå ett par gånger men inte en gång. jo 10 meter i en liten backe för växlingen låste sig när jag växlade så kedjan höll på att hoppa..va lite jobbigt å börja cykla när de va uppför men de gick!!
Vi kollade på hockey å käkade goda mackor!!camilla ola å nova, daniel å natha å naturligtvis jag å farmor å farfar hihi..
nu ska jag hoppa i säng för jag e jätte trött!! hoppas på fint väder imon så man kan njuta i solen på balkongen.
natti
//Anna*

Inga kommentarer: