tisdag, mars 31, 2009

tisdag

inatt har jag sovit många timmar iaf 10 timmar..vaknade kl nio idag..1 timme senare än vad jag brukar göra ju. Hade tänkt å ta de lugnt på gymmet idag för jag va så trött. men de blev 50 min på joggingmaskinen å de kändes riktigt bra!men ingen styrka idag!
Har varit på ikea me mamma å fått henne till å spendera lite pengar hihi, attans va fint de blev, va ju tvungen å fixa te de hos dem oxå när hon handlat haha. e bara tavlorna som jag ska göra å kuddarna som mamma ska sy som fattas nu ja sen e de ju lite andra saker som ska upp på väggen oxå..
imon ska jag besikta mammas å deras gamla volvo lr som jag säger ve-suttin ;) får la hoppas den går igenom så de kan sälja den snart!

nu blir de lite tv sen e de dax å hoppa i säng igen
natti
//Anna*

Inga kommentarer: