måndag, mars 30, 2009

måndag

idag e jag trött å inte laddad alls för att gymma..men jag vet att jag blir tröttare om jag inte går dit..så nu har jag ätit min smoothie å ska väl snart masa mig till gymmet..sen blir de nog till å städa lite! måste tvätta oxå men de finns ju inga tvätt tider än på ett par dagar! Jag vill ha egen tvättmaskin!!!
Vet inte om jag inbillar mig att elvis har blivit lite sämre..han harklade sig när vi va ute å gick..men de har varit lugnt sen dess jag hoppas verkligen att jag inbillar mig!! jag orkar inte me sånt just nu..ska ta å ta tempen på han snart..de säger ju rätt mycket..fast sist han va dålig hade han ingen temp..tror de kan vara såret i tassen som spökar lite..

nehe ska ta mig i kragen nu å sätta lite fart
later*


blev ett långt pass på gymmet..tog en liten stund innan jag kom igång men sen så..körde på i 1.5 timme!! va pigg ett tag till när jag kom hem men de dalade ner ganska snabbt..glömde ju å äta så jag fick skylla mig själv..
har inte gått nåt me elvis idag för han har börjat halta igen så han får ta de lite lugnt me promenadera i ett par dagar..men däremot så va jag nere på klubben å tränade lite me han bla fot position å lite sitt/ligg kvar.. blir så stolt över han iaf när han gör allt utan att skälla..jag testade att en gång inte ge han beröm när han gjorde de han skulle skällandes. å nästa gång så va han tyst...risken kanske e att han tröttnar på att sätta sig helt rätt å inte få beröm. men de verkade som han fattade iaf..aja få fråga nån som vet bättre än jag! Så ni som läser nu å har tips på problemet TIPSA gärna!!

nu e de city akuten på tv sen ska jag hoppa i säng!!

natti
//Anna*

Inga kommentarer: