söndag, mars 29, 2009

söndag

va ju chaffis igår å jag sa att jag hämtar inte så sent utan jag måste vara i säng absolut senast halv 2 å visst vi va hemma i tid men va fan kl skulle ju ställas å fram å vips så va kl halv 3.. men kl ringde halv 9 å de va bara te å gå upp!! men jag piggnade till ganska snabbt!käkade frulle jag å elvis sen bar de av ner till klubben för kurs..alla hade inte kommit ihåg å ställa fram kl men de dök upp så småningom hihi..allt gick över min förväntan. han skötte sig jätte bra å de va verkligen kul å träna å jag har fått så många tips!! så nu blir de träning framför spegeln me hunden tur man inet sak titta på sig själv haha..
va rätt trött när jag kom hem men då ringde mamma å de va bara te att kissa hunden in å byta om åka me te eksjö,,tur att hunden va färdig aktiverad å TRÖTT.. va väl en sån där match å kolla på men de vann iaf överlägset.. sen åkte jag me pappa hem för damlaget skulle käka räksmörgås..hmm..
väl hemma jätte trött så höll jag på å somna i soffan å va e de som lyser ute jo solen..alla molnen bara försvann å jag hoppas i skorna å jacka å tar mig en promenad på 1 timme..tittade förbi i stallet å hittade madde å en lite tjock felina som snart ska föla *spännande*
så jag fick sällskap sista biten hem sen..å nu e äntligen kl snart 9 så sängen lockar väldigt just nu!!!men först ska de ner en smoothie å elvis ska kvällkissas..

natti
//Anna*

Inga kommentarer: