onsdag, april 08, 2009

onsdag

dåliga nyheter om lägenheten de skulle inte ha den, så om nån vill flytta så finns min lägenhet ledig från 1 maj!

Åkte te hanna med bilen full, å ändå syns de knappt inte att jag plockat nåt här hemma..så idag blir de till att packa mera! jag vill ju flytta helst igår..men hoppas på att vi ska köra på fredag..annars får jag la köra själv som en idiot hihi..
nehe e la lika bra å sätta fart innan jag känner hur trött å hänging jag e..

later*

har nu varit å tömt ett föråd som jag länge har tänkt på å ta en annan dag som sedan inte blivit av!!Men nu e de gjort!!!skiten kommer få stå i min bil tills jag åker te hanna..känns ju lite onödigt å bära de in å ut..
nu ska jag fortsätta packa.

sista lasset går förhoppningsvis på fredag te hanna..ivärsta fall får väl jag köra allt själv...de låter inte så possitivt..men men jag har ju alltid klarat mig själv..

ska ta å deppa lite över hockeyn sen sak jag hoppa i säng..
//Anna*

Inga kommentarer: