onsdag, april 22, 2009

onsdag

Idag har de gått sakta på jobbet..vet inte varför för vi har haft å göra hela tiden! :) men nu e de bara 2 dagar kvar å jobba, tyvärr blir de inget jobb före tors (valborg) kväll. Men jobb är jobb å allt jag får e jag glad för! ska nog få jobba dagveckorna framöver iaf!! å de ger ju lite X klirr i kassan! :) :) så glad att jag får jobba de jag får!!
Har varit skogen idag igen me hundarna! idag va de inte me alls när vi gömde oss ester hitta oss först elvis fattade inget han fattade inte förens hanna frågade va matte va..han stod å kolla rätt in i skogen hihi.. men sen lämnade han mig knappt tss men vi lyckades gömma oss 1 gång till när de stack iväg å då va de elvis som kom först :)
har fått massa fina bilder från idag! sen hittade jag nåhgra andra fina som jag inte lagt upp så de kommer kommer här oxå!













nu e de dax att sluta de blå så man orkar upp imon!!
natti
//Anna*

Inga kommentarer: