fredag, april 24, 2009

fredag

Har nu jobbat 1 vecka å idag va de 10 timmars pass..de kändes verkligen.. har lite ont i kroppen..
vänsterarmen har jag träningsverk i ..den använder man ju hela tiden å vänder plank me när man sorterar å de blir ju ett par tusen på en dag..men tränad blir den ju hihi :) tur man e högerhänt annars.

Har suttit ute nån timma i dag å solat shit va gött de va, massa sololja, här ska man bli brun!
annars har de inte hänt så mycket e ju rätt trött! ska bära ut allt från bilen imon å in me en 90 resåbottnen ska ha me den till mamma..ska nämligen hem imon å städa färdigt lghtn..allt i förådet får jag la ställa hos mamma :P då blir hon glad (inte) jag får ju inet me mig de utan en kärra å de har jag ingen.

nehe nu ska jag väl ta å hoppa i säng..


unda va folk äsger om mig..för de verkar ju inet va så värst roligt att prata me mig längre..å jag har tröttnat tur man flyttat..för här finns de inget sånt folk å jag behöver inte höra derasz falska snack..å nis ka kalla er vuxna?? hmm dax å beete er så me då kanske!!!!

ja ja blir nog bra de me

natti
//anna*

Inga kommentarer: