måndag, april 20, 2009

måndag

I söndags va jag på klubben vi hade agility tävling. gick bra faktiskt förutom att de blåste svin kalltså jag fick rätt ont i huvvet,,,
Tränade lite lydnad me elvis innan jag åkte hem, e ganska nöjd kunde köra några moment utan att han skällde! de jag ska tränapå nu i lugn hemma miljö!

Idag började jag jobba.. upp kl 05:15..lite segt men inga problem å komma upp :) va faktisk lite nervös men de har gått bra! har inte fått nån utskällning av hanna än iaf haha.Har varit kul å jobba men man blir trött hihi får hoppas på att de tycker om mig så jag får va kvar ett tag! :)

Juat de kollade på en litet hingstföl me igår..1 timma gammal va han första gången jag såg han!sen va jag nere när de hade släppt ut dem. ÅÅÅ gud så söt å fin han va!! kommer bli en grann pojk!

Nu e de dax för lilla mig å lägga sig..måste ju hinna sova ett par timmar!!

natti
//Anna*

Inga kommentarer: