onsdag, mars 25, 2009

våffeldagen

Blir faktiskt lite stolt över mig själv. Gjorde egen våffelsmet å de blev gott!!!Daniel å natha va här å käkade oxå..vill ju inte äta själv heller, fast de hade jag gjort även att de inte hade kommit för våfflor måste man äta..jag äter ju de bara 1 gång om året!

Sophie va här på dagen vi tjatade lite å sen gick vi en härlig runda me hundarna!! solen sken å man blev varm i heöa kroppen. Hoppas verkligen det är våren som kommer nu..(fast jag tror på ett bakslag till) men jag njuter så länge de varar!!! tar emot lite å gå te gymmet när de är fint väder ute men kan inte hoppa över de heller ska jag bränna de jag bränner på gymmet får jag ju gå halva dagen hihi fast de sulle nog elvis gilla!
Hans sår ser fint ut än så länge han va lite varm igår men han haltar inget alls längre! tvättar enbart me klorhexidin på kvällen för annars blir de nog för rent!!
fick några härliga sol bilder på vovvarna å även sophie :)
nu e de efterlyst som gäller sen ska jag hoppa i säng å imon tänker jag inte gå upp fören kl slått 08:30 *tss*
natti
//Anna*

ps fler bilder från dagen hittar ni på: http://www.123minsida.se/springblvdelvis










Inga kommentarer: