torsdag, mars 26, 2009

torsdag

Sitter å käkar min smoothie nu, e så gott..skönt å slippa tugga frukosten oxå haha. ska snart gå å gymma lite sen e de hem duscha å sen åka te syster!jag som inte skulle göra ett skit denna veckan för att de varit så mycket innan. sovit hemma varannan dag ett par dagar å de har sugit musten ur mig å elvis oxå för den delen, fast skönt att han blir trött av att fara runt så!
Tvättade hans sår på kvällen igår å jag vet inte riktigt vad jag tycker om de..ska de läka kan han ju inte gå på tassen alls å de fungerar ju inte tyckte de såg lite kletigt ut igårkväll..men men..jag ska försöka hålla mig i skinnet ett par dagar till å se om de vänder annars får jag väl ringa till vet.
aja nu har frukosten trillat ner där den ska å de e dax å gå å gymma!!

later*


körde en stund på gymmet hem å fixade till mig å sen åkte jag te syster! hon hade börjat laga mat när jag kom, men jag hann slänga i mig min andra smoothie innan de va dax å äta! sen fixade vi lite me alla kort hon ska skriva ut..å de är ju inte heller..hann väl skriva ut lite över hundra innan vi åkte ett par vänner te syster å ola å kollade på hockey..å de gick ju bra för hv jag e väl inget jätte fans av något lag men e roligt å kolla på hockey. Men jag lovar att om de tar hem de så ska jag åka te Jönköping som jag gjorde förra året när de kom hem!!
dax å sova!!!
natti
//Anna*

Inga kommentarer: