fredag, mars 27, 2009

fredag

Fick sova till nästan 8 idag iaf..kollade ut å väntade mig sol men kallt..å vad får man se..jo de snöar å har nog gjort ett tag för nu har de ju nästan kommit 10cm till..så satans tröttt på snö..jag blir ju hel deppig så fort de snöar!!tycker de kan regna så all snö försvinner å sen kan solen komma å värma upp allting!!!(hoppas vädergudarna hör mig hihi) Nu ska jag ta å käka min frulle..smoothie så klart! sen te gymmet..även att de känns motigt idag!!
ikväll blir de nog jätte lugnt.Men vi får väl se.. lets dance blir de iaf! å så ska de låta.

Längtar verkligen till värme å sol!!!


Här kommer bilder från igår elvis å nova sov redigt gott!!




så söta de små!!
Kollade på lets dance hos mor å far..
jag röstade på laila iaf..så nu kan jag va förbannad på att den rätta inte vann..men visst ska man gå efter utveckling så skulle han vinna men om de ska gå efter om de kan dansa så va de fel som vann..laila ägde ju hela programmet!!!
Va ute å gick en redig runda me elvis innan jag åkte te päronen de va redigt skönt men kommer ha träningsverk imon..va ju isgata!! Å man bara går å spänner sig..inge bra!
å nu e jag hemma å sket slut..hoppas på å få sova länge imon!!men de kan jag väl bara drömma om!!
dax för sängen Natti
//Anna*

Inga kommentarer: