tisdag, mars 24, 2009

snö borde förbjudas efter 15 mars

Åkte te hanna igår på em vi käkade lite lax å spenat...sen på kvällen blev de korvgrillning i braskaminen å shit va gött de blev å mysigt va de faktiskt oxå!!man längtar verkligen tills grillsäsongen nu!!sol, värme, å lukten av grillat kött mumma ååå våren VAR E DU???

åååå back to life..
kom iväg lite senare än planerat idag men vi hann ner i tid iaf ..va inga roliga vägar alls..de hade ju snöat inatt å vägarna va is gator! sakta men säkert så blev vägarna bättre å bättre å hannas gas fot blev tyngre å tyngre hihi*
bosse fick åka me hem å fått antibiotika å lite vätska under huden så nu hoppas vi på att han ska bli frisk..
Elvis haltade en del igår hos hanna men idag märks inget å ingen temp å ingen svullen tass heller så han klara sig nog denna gången passade på å prata me vet. när jag ändå var där å hon kom ihåg vem elvis va när jag sa vilka sjukdomar han hade hihi om de nu e bra eller dåligt de får ni avgöra hihi mm hon sa att jag kunde tvätta me lite alsollösning eller klorhexidin å de har jag ju hemma sen hans förra sår eller opperationssår..så jag tar la å tvättar av de lite ikväll..



bebis e jätte trött idag men de har varit mycket nu ett par dagar.sovit hemma typ varannan dag. Så i helgen ska jag inte åka nånstans jag ska låsa in mig så jag verkan tar mig ut eller nån in haha ne så illa blir de nog inte men hemma SKA jag va!
ja dax för lite bilder igen då blir lite blandat!!
(vill fortfarande ha en digital system kamera!!)




Snacka om varmt i kaminen vet inte redigt varför de blev lila..

tyckte molnen va så coolt när de hängde ner lite..eller vad man ska säga ja ni ser ju själva
alla 3 hundarna myser i soffan!! :)
hade visst inte så många nya bilder hihi men ändå,,
nu ska jag ta å hoppa i säng e hur trött som helst!!
Å du gullet hoppas du vet att jag saknar dig!!
//Anna*

Inga kommentarer: