måndag, mars 23, 2009

måndag

jaha dax för en mindre skada igen då elvis har skärt sig på trampdynan ute..satans människor som kastar glas...får hålla mig till asfalten så jag ser om de ligger nåt..skulle ju inte förvåna mig om han får nån infektion i de lilla såret nu bara för de..hmm tur att de inte tog så illa men f*n va svårt de är å få stopp på blödandet..försäker ha han stilla för så fort han går på tassen så blöder de ju..hmm jaja
ska åka te hanna ikväll för att imorgon följa me henne till läckeby me bosse som e dålig igen. Stackars liten e nåt mystiskt me han. han spyr på nätterna å äter inte så som han ska lös i magen till å från i 3 veckor nu..sist hittade de ju inget sen rev han ju buren å käkade av droppslangen ett antal gånger så de kunde inte göra mer än hanna hemma..jaja hoppas de hittar va felet e..inge kul me krånglande magar!

tror jag ska ta på elvis en strumpa e ju inte så kul om han hoppar upp i min ljusa soffa..har iofs lagt ut en filt redan där han brukar hoppa upp..blir ju galen om jag får blodfläckar i soffa..

ne nu ska jag ta en smoothie. så gott å smidigt efter träning!!

tjingeling
//anna*

1 kommentar:

BM sa...

Kanonfin bild högst upp. Hoppas han snart blir bra i tassen. Rolig blogg att läsa. MVH BM :)