torsdag, mars 12, 2009

torsdag

Har varit å tränat idag..blev inget allvarligt men lite mera styrka..eller armar! tappade stinget efter jag gått på löpbandet i 30 min...men körde iaf 20 min på joggingmaskinen.
diskade å städade av de sista idag när jag kom hem å varit ute me elvis(korten nedan)
sen har jag varit helt slut hela dagen..vet inte om det är de den sk förkylningen som spökar eller va de är..

eftersom jag inte körde så länge på gymet så gick jag en längre runda me elvis eller inte jätte lång men nästan 30 min...

Inte lätt å tro att dessa kort e tagna idag men det är dem..solen sken fåglarna kvittrade å jag mådde prima.. å vad gör de sen nu på kvällen jo de snöar så trött blir man på de vita.SUCK









har nu ändrat om mina tavlor här hemma igen..men denna gången va den sista. ja iofs de blir ju en gång till när jag ska byta alla..men de blir ju inte än hihi






dax å sova!!
natti
//Anna*

Inga kommentarer: