onsdag, mars 11, 2009

onsdag

idag blev de en vilar dag från träningen..fast blev inte så mycket vila här...sökt några jobb å diskat å städat..varit ute me elvis å jacko på en runda i skogen å så skönt när solen tittade fram!!

Har fastnat för ett spel på king.com oxå skit kul..å jag kan inte ge mig förens jag har slått mitt senaste resultat..hmm.. kallas de beroende??

sitter å kollar scrubs nu fattar inte att de kan va så kul..för de e ju rätt drygt egentligen..men de får mig alltid till å skratta så de e la därför jag tycker om de!!
älskar att sista säsongen av cityakuten går nu oxå. så satans bra!funderar på å se om jag hittar de så jag kan ladda ner då så man kan se alla säsonger 1 gång till sen tss..

men nu tror jag de e dax för sängen så man e pigg imon!
se om jag får min nya turbo borste imon me..hans kulle komma imon eller fredag..hoppas på imon för då kan jag tvätta soffan. e ju inget fredags nöje precis haha

natti gott folk
//Anna*

Inga kommentarer: