lördag, mars 14, 2009

början på helgen

igår tog jag en längre runda me elvis innan frullen. sen va de dax för gymmet de blev ett redigt pass faktiskt..

sen hände de inte så mycket jag städade av lite å tog ett långt härligt bad :)
sen runt 5 tiden kom min nya turbo borste så då kunde jag ju inte låta bli å köra lite me den i soffan!! blir så mycket renare me den..man får bort alla hår!!
kollade på lets dance å sen gick jag å la mig så jag vet fortfarande inte vem som åkte ut haha!!
idag tror jag de blir å åka te hanna!! va längesen jag va där nu! så de är på tiden..vi skulle ta en redig runda i skogen å köra lite uppletande me leksaker tänkte vi.
Blev lite arg å igår oxå..man kan bara inte göra på de viset!!Eller blev ganska arg. de va sista gången de hända kan jag ju lova..
som sagt man vet inte vad man har förens man förlorat de!!

jag kanske skulle ta å käka frulle å gå te gymmet så jag kommer iväg..
men först måste jag lägga upp bilder på min djur som jag tog igår så satans söta min älsklingar!!





Ha en trevlig helg!!
//anna*

Inga kommentarer: