måndag, februari 02, 2009

utmaning(ar)

Har fått två utmaningar där jag ska ta mapp 6 och bild 6..men har ingen mapp 6 verken här på hemsidan eller på datan..men en bild me nr 6 de har jag hihi!


har fått 2 utmaningar så de blir 2 bilder!


Detta är mammas & pappas första hund zacko som tyvärr inte finns längre! :(
Glömmer dig aldrig bubben!






Här har vi nova å elvis hemma i patrik och sophies hus!
2 charmtroll





Lägger väl upp lite bilder från helgen oxå. hanna va ju på hundkurs me bosse på lördagen å där fanns de får..elvis va väl mest fundersam över va de va för nåt sen blev han bara arg men de slutade me att han bara satt å tittade på dem å verkade nyfiken när han insåg att de inte va nåt å va katig över knäppis..hmm
sen lyckades jag få en bild på elvis å ester inte ofta de händer..visst jag fick ju sätten dem jämte varandra för att lyckas hihi de far ju mest runt de där 2 annars.









Nu har jag varit ute me elvis på en promenad..trodde jag hade valt en runda som tog längre än 40 min men de gjorde de visst inte..men jag hade bra fart i benen idag! kommer nog ah träningsvärk imon..fast de beror nog mest på att vi spelade korpbowling idag..e inte så nöjd..men de går framåt iaf!
mamma började me att tappa klotet så de trillade bakåt..hihi jag hörde bara att de small till sen såg jag klotet komma mot oss hihi
nu tror jag faktiskt att de är dax å ta lite kvällsmat å sen hoppa i säng..har sån spänningshuvudvärk..får den från min axel..å jag ahr masserat som fan idag å tryckt på muskelknytor men de vill inet släppa iaf..aja..tablette finns ju! (å tur e de)

så natti alla läsare..

//Anna*

Inga kommentarer: