söndag, februari 01, 2009

borta bra men hemma bäst ibland...

sitter hemma nu efter en hel helg hos hanna!Idag har vi tränat hundarna lite eller ester å elvis..jag försökte skicka elvis till rutan..gick ganska bra!men vet inte om de är de bästa sättet å träna på men men..försöka måste man ju! vill ha en bra fotposition oxå men han sätter sig snett nu,,å jag vet inet hur jag ska få bort de.. får fixa de på kursen ist så jag skiter i fotpositioner just nu så länge.
efter vi tränat gick vi in å värmde oss..eller först satt vi på trappen i solen de va så himla skönt (längtar te sommaren nu)
Sen va de dax för mat å en film!sen gav jag mig av hemmåt..skönt å va hemma men ändå så trivs jag så bra hos å me hanna!slippa alla avgser å bara känna hur ren luften är! skog runt omkring sig..så härligt på landet! oj tillbaka till verkligheten drämde mig bort lite här hihi

ska faktiskt ta å hoppa i sängen..e jätte trött, blev inet så mnga timmars sömn inatt somnade ca 2 vaknade vid 4 å elvis behövde gå ut sen somnade jag om igen å väcktes vid 8.

elvis ligger redan å sover de har han gjort sen vi kom hem..de tar på krafterna å leva ihop me 2 andra hundar,sen har ju victoria å daniel varit där oxå å de håller hundarna igång oxå me massa bus hela tiden å elvis e ju inet den som går å lägger sig så länge nån busar me han även att han e trött haha

nehe nu e de verkligen dax för sängen!!
*miss you like crazy*
//anna*

aja

Inga kommentarer: