onsdag, februari 04, 2009

pappersdag..

har röjt bland alla mina papper..å jisses! men nu sitter alla de viktiga i pärmar å allt annat e slängt!!nu ska alla papper in i pärmarna direkt! nu e de bara resten av städningen kvar..men idag har jag energi så här ska de nog bli städat hihi..men just nu e de paus för bloggskrivande å matlagning! får se vad blir senare ikväll..jag sitter ju å väntar på de speciella messet..men de kommer nog inte idag..kanske imon!
längtar verkligen å snart e de ju alla hjärtans dag..kommer jag sitta själv detta året oxå eller kan jag få ge nån en puss denna dagen..aja vi får se..så härligt å drömma sig bort iaf hihi

Nu dax för mat de kurrar i magen!

later*


Blev en sväng te broder i huset efter maten..de börjar likna nåt hemma hos dem..allt e snart på sin plats å fint e de me! vi käkade lite almondy dajmtårta jisses va gott de är!! sen fick vi kvällsmat oxå sophie hade bakat eget bröd å f*n va gott de va!! hon får nog ge mig receptet.

nu e de faktiskt dax för sängen ska upp te ams imon sen ska jag te stan å handla lite me syster..eller jag ska handla hon ska va sällskap hihi

natti*
//Anna

Inga kommentarer: