torsdag, februari 19, 2009

torsdag

Idag väckt elvis mig tidigare idag å jag vägrade gå upp men vid 10 i 8 gav jag upp..gav han mat å gick en runda..sen käkade jag min morgon gröt å vilade lite sen gick till gymmet lite över 1 timme..körde 30 min på joggingmaskinen å gick ca 40 min..va trött satan å mina vader ska vi inte prata om!! syster hade skickat mess å frågat om jag ville åka pulka me henne å nova å visst vill jag de!! så elvis å jag klädde på oss å åkte ner till dem..å jisses va kul de va å jobbigt å dra upp nova varje gång!! men va fan ännu mera träning å ännu mera ont i vaderna.men men de släpper nog imon!..


ikväll blir de slappa framför tv me lite filmer..om jag inte får ett ryck å diskar å städar vilket e ganska troligt att jag gör!!



här kommer bilder från idag!






















//Anna*

Saknar dig gullet!!!

Inga kommentarer: