fredag, februari 20, 2009

fredag å äntligen helg

morgonen har flutit på som vanligt..upp ge elvis mat sen ut å gå..frukost,smälta maten å sen gå te gymmet. å som vanligt så skriver jag här innan jag går..diskade faktiskt innan jag satte mig här. ska ta å dammsuga sen när jag kommer tillbaka igen. jag hoppas ju på besök ikväll eller imon kanske men de blir nog inte mer än å bara hoppas!! jaja

nu ska jag iväg å träna!!'
later*


blev 1 timma på gå bandet för joggingmaskinen va upptagen av en annan..sen körde jag lite armar oxå..de brände gott i musklerna i slutet..å på tal om bränna så brände jag 500 kalorier...de va gött!!

Nu e de lets dance som gäller..finns några å kolla på iaf vag karl-jan elisabeth å boxaren gör där har jag ingen aning om!!! byter kanal när de dansar kan inte kolla på dem längre!!
morgan laila å magnus i FINAL!!! annars blir de till å bojkotta de hela!! Ska ta en film sen me oxå!! kanske lite kvällsmat me!!
imorgon ska jag baka kanelbullar för första gången i denna lägenheten.har iofs bara bakat bullar själv 1 gång innan utan mammas hjälp..får hoppas de smakar gott! (farmors bullar e bäst)

så nu säger jag godnatt för idag ses imon*

//Anna*

Inga kommentarer: