onsdag, februari 18, 2009

onsdag

Inatt trodde jag att jag skulle dö..hade så jävla ont i magen!! ett sånt anfall av jag vet inte vad..halsbränna å som kramp i magen å mådde jätte illa men va uppe å tog 2 panodil sen släppte de..när jag vaknade va jag lite öm. Brukar ju inte vilja äta när jag haft så ont men jag åt min gröt å de gick bra!! sen gick jag å tränade å shit va jag ah svettats..30 min på joggingmaskinen å sen gick jag 290 min på gåbandet så nu e jag trött de vill jag lova!! ska snart hoppa in i duschen sen ska jag ta å åka te sophie vi ska ut å gå en runda me hundarna!! men först ska hon nog bjuda på mat å de kan behövas jag e jätte hungrig nu..så de får nog bli en morot å knapra på!!
bäst å sätta fart!!
later*




fick mat när jag kom te sophie sen vilade vi lite så maten kunde sjunka lite sen tog vi på oss å gick ut i vintervärlden va så skönt!! hittade en liten väg in i skogen där vi gick in en bit å fick lite fina bilder på hundarna! sen gjorde vi varsit uppletande me elvis å wimla oxå de va jätte dutiga..elvis e ju helt galen han ger av ett skall innan han sticker iväg hihi..

aja här kommer bilderna iaf.














Inga kommentarer: