tisdag, februari 17, 2009

tisdag

Gick hur bra som helst på bowlingen igår ett snitt på 170! hur kul som helst!!en serie på 190 å va gör då han jag spelar mot jo han slår 211 jaja så kan de gå!
Har kommit på att jag måste få in min bil i ett varmgarage den va helt frusen igår å den gick inte ens lås när vi kommit till nässjö..fick krångla som fan för att få den låst man vill ju gärna inte att den ska stå olåst i nässjö!!! när jag kom hem så gick de först inte låsa den heller så jag fick låsa inifrån sen kom jag på att bowling väska låg kvar i bilen så de va bra te å låsa upp igen å ta ut den sen testade jag å låsa me knappen å de gick!! vilken tur..annars hade jag fått krupp!!
kollade på last kiss när jag kom hem den va väl sådär me väldigt konstigt slut!! så jag blev lite besviken!!
har fått sån satans exem nu igen hjälper knappt me den salvan jag fick utskriven. å de blev ju inte bättre igår när jag har handledskydd på mig när jag spelar blir ju rätt varmt å fuktigt där under..e helt svullen
ne nu ska jag sluta klaga å gå å träna!



later*



Åkte te Patrik å Sophie när jag varit å tränat å käkat lite! vi skulle ut å gå men de han bli så mörkt så de blev inte så långt får bli längre imon..åker dit tidigare då!
nu sitter jag här å ugglar lite å pickar på tangenterna! inget bra på tv heller fick på en kanal där de visar naturliga födslar me kvinnor som vill föda hemma å göra allt själv..de skulle jag aldrig våga tänk om nåt går fel då har de ingen som kan hjälpa dem innan de kommit efter de ringt kan e ju va för sent..jaja vill de göra så så e de ju upp te dem..vissa har ju faktiskt inget val en del hinner ju inte åka in ens..jaja
ska ta en kvälls macka sen lägga mig!!

natti
//Anna*

Inga kommentarer: