torsdag, november 06, 2008

städning

har idag faktiskt tönt 2 av min flyttkartonger..har inte haft plats för all skit i dem innan men nu så har jag fixat te att här hemma..nu e de bara en kvar me massa papper å pärmar i..har ingen aning om var jag ska lägga de nånstans kan nog slänga en del i den men ändå..

har hållt på hela dagen förutom när jag hämtade lillebror i eksjö efter hans operation..sen gick jag en runde me elvis sen hem å städade igen sen va jag borta hos mamma å bjöd på almondy tårta med daim så attans god!!!

Nu ikväll har jag natha å daniel varit ute me hundarna vi gick en redig runda på 1.5 timme!! de va redigt skönt å gå..har fått dille på å va ute å gå!! tror tillåme jag har gått ner lite å de e alltid välkommet!nehe ska ut å nattkissa elvis nu sen ska jag hoppa i säng.ska försöka komma upp imon så jag kan hänga me natha å sophie på morgonen å gå en runda!!
!!

Inga kommentarer: