fredag, november 07, 2008

hundvakt


På morgen kom jag upp rätt tidigt å va ute me elvis lite snabbt sen började jag att diska..hann faktiskt me allt innan natha va redo att gå ut me hundarna! va väl iväg vid kvart över 10 å v a tillbka vid halv 12 va redigt skönt å gå..gick i skogen idag så de gick inte så fort. de fick va lite lösa oxå de tycker de om!!
har ätit lite nu å hundarna ligger å sover! å de gör jag me snart e jätte trött..tänkte å vila lite innan de e dax å åka te nässjö å danni ska ju köra henne å hästen till bernt träningen idag..kommer nog va hemam rätt sent ikväll..å sak jag orka me hela dagen så behöver jag nog vila lite!!

later*

Är nu hemkommen efter ha kört häst..till nässjö hämta häst å danni sen till forserum sen till nässjö lämna häst å köra hem danni å sen hem till forserum igen.
danni har tränat för bernt ju å de gick jätte bra!!trötta blev dem båda 2

jag e me trött nu..ska ta å gå ut me hundarna sen ska jag at å hoppa i säng..ska åka te njudung imon å kolla in skinka cup å hejja fram våran klubb till vinnare!!!

natti*

Inga kommentarer: