onsdag, november 05, 2008

A1- instruktör(agilityinstruktör)



Äntligen fick jag de mailet jag har väntat på om jag har blivit G eller ej som instruktör. å de va bra kritik oxå!! e mycket nöjd måste jag säga!! så här stod de i mailet:


Du har deltagit aktivt och med intresse vid kursens alla moment och är såväl säker muntligt inför grupp som pedagogisk och tydlig praktisk. Din kursplanering var bra och genomtänkt och du var den enda som verkligen förklarade vad du vill GÖRA med de övningar du har förberett. Bra!


Så ja jag är färdig A1 instruktör nu!!




har varit nere på klubben idag å plockat undan lite hinder så de står lite mer skyddat undan snön. sen åkte jag till mamma å tjatde men hon tyckte bara jag va jobbig som tjatade för hon ville städa hihi..sen ringde camilla oxå..så de blev inte så möe städat iaf haha..


nu sitter jag å väntar på att natha ska höra av sig för vi ska ut å gå!!






Inga kommentarer: