torsdag, november 13, 2008

masa frisk luft

gick en långrunda på fm me natha va redigt skönt å komma ut efter frukosten.
har tagit de lugnt idag har varit trött å haft ont i ryggen..borde nog ringa läkaren egentligen men e rädd för att ska säga att jag ska få sprutor igen..vill verkligen inte ha de för de gjorde för jävla ont!!!
ska börja smörja med en kräm igen å se om de släpper tills på måndag annars måste jag väl ringa!..

Har varit ute me min broder å gått nu ikväll va ute å gick i 1.5h shit va skönt de.. i börjar kändes de jätte jobbigt men kan bero på att vi gick åt andra hållet fick gå upp för den branta backen ist men sen gick de som på räls..skit skönt å va ute å gå..så idag har elvis å jag fått en promenad på ca 3 timmar!! de e ju fan om de inte ska hända nåt me vågen å omfånget snart! men kondisen blir bättre oxå..å sover hela nätterna gör jag oxå..va längesen jag gjorde de!! fick alltid gå upp å kissa å röka ibland kun de de hända att jag vaknade av att jags tod rökte..hmm inte så normalt..

lite tankar som far runt i mitt huvud nu oxå..ibland gör dem mig ledsen ibland arg..jag som trodde de verkligen kunde bli bra..men nu har de snart gått 1 år å knappt inget har hänt..jag sa jag skulle vänta men trodde inte de innebar nästan 1år..de va ett tag sen jag slutade vänta måste jag erkänna. händer de nåt så händer de men jag kan inget lova längre för de har gått så lång tid..det enda jag begär är ett ärligt svar! e de verkligen för mycket begärt?? Jag tycker verkligen inte att de är de..de enklaste måste väl ändå vara att säga som de är alltså sanningen eller har jag fel?!
aja jag tar en dag i taget å ser vart de leder antingen blir de fantastiskt eller så blir de bara mindra bra! jag klarar mig hur de än blir även att jag fortfarande önskar å drömmer mig bort å blir ledsen för att de inte är verklighet..

natt*

Inga kommentarer: